SOSYAL EŞİTLİK VE REFAH

SOSYAL EŞİTLİK VE REFAH

Sosyal sürdürülebilirlik, insan refah koşullarının adil bir şekilde dağıtılmasını sağlama yeteneğidir. 17 SDG’ye uygun olarak, eKampüs araştırmacıları, sosyal eşitliği , bir toplumun uyumunu sürdürebilen ve üyelerini ortak hedeflere ulaşmak için birlikte işbirliği yapma becerisini , sağlık ve esenliğin bireysel ihtiyaçlarının karşılanmasına paralel olarak yorumluyor. -yapı. eCampus, cinsiyet, yaş, grup, ırk ve ülkeler arasındaki ayrıcalıklar ve farklılıklardan kaynaklanan eşitsizliklere ve çatışmalara karşı mücadele etmenin öneminin bilinciyle sosyal sürdürülebilirlik araştırmalarını desteklemektedir.

AB Değerleri

“Avrupa değerleri” Ağı, eKampüs Üniversitesi ile İtalya (2), Kıbrıs (1), Danimarka (1) ve Yunanistan’dan (1) 5 liseyi içermektedir. Aynı zamanda, Avrupa yurttaşlık eğitimi konulu İtalyan pilot projesine ulusal uzmanlar sağlayan ve EURACTIV İtalya’yı yöneten CesUE’yi de alt yüklenici olarak içerir. Proje, Ortak okulların öğretim ve etkinliklerinde sistematik olarak AB konularını tanıtmayı amaçlamaktadır. Bu amaçla proje, net bir strateji ve belirli kilometre taşları ve çıktılar dahilinde çeşitli türde faaliyetler içerir. İlk yıl, eCampus ve CesUE uzmanlarının yardımıyla Avrupa Vatandaşlık Eğitimi dikey müfredatının, müfredatın ve öğretim materyalinin inşasına özel olarak ayrılan AB konuları ve atölye çalışmaları hakkında ilk öğretmen eğitimi oturumları olacak. Bu teslimatlar, ortak okullarda ikinci yılda test edilecektir. Öğretmen ve öğrencilerden gelecek geri bildirimler doğrultusunda üçüncü yılda tekrar uygulanmak üzere güncellenecek ve okul programlarının yapısal özellikleri haline getirilecektir. Her yıl her okul, öğrencilerinin odaklanmak istediği Avrupa değerleri ile ilgili belirli bir konu belirleyecektir. Bu konuda eKampüs yardımıyla öğrencilerle çalıştaylar yapılacak. Öğrenciler ve kurumlar arasında doğrudan bir etkileşim oluşturmak ve AB’nin çok da uzakta olmadığını göstermek için Avrupalı ​​politika yapıcıların yer aldığı halka açık bir etkinlik de olacak. İkincisi, aynı zamanda öğrencilerle “Avrupa’yı iletişim kurmak” konulu bir atölye çalışması da yürütecek olan CesUE ile işbirliği içinde düzenlenecektir. İkinci yıldan itibaren, okullar ayrıca tüm ortaklardan öğrenci ve öğretmenlerle “Avrupa Değerleri” yaz okullarına katılacak öğrencileri seçmek için AB hakkında bir iç yarışma başlatacak. Yaz okulu içinde, CesUE ile işbirliği içinde organize edilen, Avrupalı ​​politika yapıcıların öğrencilerle etkileşim kurmasını içeren bir oturum da olacaktır. CesUE aracılığıyla EURACTIV Ağı bir medya ortağı olarak yer alacaktır.

Spor ve fiziksel aktiviteye katılımı teşvik etmek ve sağlık için bir araç olarak tanıtmak için senkron ve asenkron tele-egzersiz

COVID-19 krizi, Avrupa dijital dönüşümü için dijital eğitimin önemine ve karantina ve kısıtlamalar sırasında evde yapılan egzersize ışık tuttu. Spor ve fiziksel aktivite üzerine yeni Eurobarometer, özellikle İtalya, Portekiz, Hırvatistan ve Letonya’da hiç spor yapmayan veya spor yapmayan Avrupalıların oranının arttığını bildirdi. Proje, yeni gelenleri ve daha az deneyimli kuruluşları içeren tele-egzersiz için katılımcı kuruluşların (geleneksel ve telematik üniversiteler, ONG, spor konfederasyonu ve kulüp) uygun bir karışımını içerir. TELEexe4ALL projesinin hedefleri şunlardır: 1) spor ve fiziksel aktiviteye katılımı teşvik eden denetimli ve etkileşimli (eşzamanlı veya eşzamansız) grup egzersiz seansları sunan yeni bir açık kaynak platformu geliştirmek; 2) sporda eğitimi teşvik etmek için çevrimiçi bir tele-egzersiz eğitim kursu oluşturmak. “TELEexe4ALL” platformu şu amaçlarla kullanılacaktır: genel ve özel popülasyonlar (200 kişi) ve engeli olan ve olmayan sporcular (100 sporcu) için 1024 seanslık senkron tele-egzersiz düzenlemek; hedef gruplar ve sporcular için 150 saatlik asenkron tele-egzersiz yayınlamak; engelli ve engelsiz 200 sporcu için 4 çevrimiçi yarışma düzenlemek; sosyal içerme, çevre ve iklim değişikliğini teşvik etmek için kısa video mesajı oluşturarak tele egzersiz yaparak yatay öncelikleri ele almak. Ayrıca, platformda AI/ML tekniklerinin kullanımı, belirli bir algoritma aracılığıyla, en iyi girişimlerin belirlenmesi, sonuçların izlenmesi ve enerji verimliliği açısından süreçlerin optimizasyonu yoluyla karbon emisyonlarının azaltılmasının değerlendirilmesine izin verecektir. emisyon azaltma.

Çok Ölçekli

Çok Ölçekli AB, tüm ISCED 1-4 seviyelerindeki öğretmenlere, okullara ve MEÖ sağlayıcılarına yönelik etkili, motive edici ve pedagojik olarak aktarılabilir bir AB eğitimine yönelik genel ihtiyacı ele alır. Akademisyenler, teknisyenler, eğitimli öğretmenler ve destekleyici ortaklardan oluşan yetenekli ve çeşitli bir ekip, çalışma planını dikkatli bir şekilde tasarladı ve orta ve uzun vadeli sistemik değişimi tetikleyecek kapsamlı bir proje stratejisi uygulamak için kaynakları tahsis etti: hedeflenen müdahaleler ve tutarlı bir iletişim ve yaygınlaştırma stratejisi, hem yerelleştirilmiş sonuçlar elde edin ve diğer yararlanıcılar üzerinde olumlu geri bildirim döngüleri oluşturun. Paralel WP’ler şunları sağlar: * İtalyan laboratuvarında AB’den yararlanılabilen çözümlerin yoğun bir şekilde denenmesi: tüm okul seviyelerine göre farklılaştırılmış özel yapım öğrenme kaynakları ve eğitim fırsatları, disiplin öğrenme hedefleri, genel/mesleki yollar; lisans, yüksek lisans, öğretmenlik kariyerleri için uygun mesleki kurslar için yüksek öğretim AB modülü ve ders kitabı; müfredatlar arası yurttaşlık eğitiminde öğretmenlerin eğitimi için “çok ölçekli” bir vizyonu destekleyen araştırma ve politika savunuculuğu. * doğrudan ve bıkmadan teşvik edilen bir uluslar arası boyut: 8 dilde sunulan çıktılar ve öğrenim kaynakları, 6 AB ülkesinde hedeflenen yerel eğitim etkinlikleri, yılda 20 AB öğretmeninin tüm katılım maliyetlerini karşılayan 3 Ulusötesi Yaz Okulu, yardım için bir yardım masası AB fırsatlarına erişen daha az deneyimli öğretmenler, Avrupa’daki üniversiteler arası ortaklıkları güçlendiren Ortak İleri Eğitim Programı; * Okula yerel uyarlamalar ve danışmanlık, AB Yeşil becerilerine ve AB vatandaşlık eğitimi dikey müfredat öğrenme hedeflerine özel olarak odaklanarak; Devasa Açık Çevrimiçi Öğrenci Meclisleri ve öğretmenler için aşağıdan yukarıya AB ilhamı; * AB ulus üstü projeksiyonu: uluslararası bir yayın, Brüksel’de bir Politika Özeti Lansmanı ve Avrupa Eğitim Alanına ilişkin gelişime ve tartışmaya katkıda bulunmayı amaçlayan iki ulusötesi Akademik Seminer

Avrupa Vatandaşlığı Eğitimi

EUact, Komisyon tarafından halka tanıtım ödülü verilen üç AB eğitim en iyi uygulamasının envanterini aldı ve bunları, etkinlikleri ülkenin %50 bölgesel bölgesinden İtalyan orta öğretim öğrencileri ve öğretmenleri, Sinema Salonları ve kültürel dernekleri dahil etmeyi başaran bir çalışma programında uzaktan eğitim teknolojileriyle melezledi. eKampüsteki farklı Fakültelerden (Hukuk, Beşeri Bilimler, Psikoloji, Ekonomi ve hatta Mühendislik Fakültesinden bazı akademisyenler) üniversite öğrencilerinin ve akademik personelin AB çalışmaları oryantasyonunu geliştirmenin yanı sıra. Çalışma programı özellikle eCampus tarafından sağlanan gelişmiş sanal öğrenme ortamından ve stratejik İtalyan şehirlerindeki merkezi olmayan koltuk ağından yararlandı. Üniversitenin yerel şubelerinin, hem kendi iç farklı hizmetlerini (eğitim öğretimi, pazarlama ve iletişim, yönetim) hem de yerel olarak köklü ortaklıklarını (gazeteler ve çevrimiçi medya, okullar, kamu yetkilileri, aileler ve sivil toplum) bir araya getiren etkinliklerin gerçekleştirilmesinde yer aldığı yer ). Juncker Komisyonu 10 önceliği, didaktik metodolojik kaygıları AB bilgisini artıran ve doğrudan ve dolaylı yararlanıcıların sivil katılımını teşvik eden tutarlı bir bilgi kampanyasıyla birleştirerek tüm EUact faaliyetlerini verimli hale getirdi. Merkezi olmayan etkinliklerin ana dizisi, “Avrupa: Ne Tutku! Fırtınalı bir aşk ilişkisinin hikayesi”nin filme alınmış versiyonunun yer aldığı Sinema Avrupa Farkındalık Günleri olmuştur. – AB tarihi üzerine heyecan verici bir müzik resitali gösterisi – ardından, katılımcıların doğrudan akıllı telefonlarından erişebilecekleri ve katılımcı tartışmaların canlanmasına büyük ölçüde yardımcı olan etkileşimli bir çevrimiçi anket yoluyla uzmanlar ve katılımcılar arasındaki mesafeyi ortadan kaldıran yenilikçi ve çok beğenilen bir Soru-Cevap oturumu. Sinema etkinlikleri, diğer tüm EUAct ana etkinliklerinin başlatılmasına da yardımcı oldu: ilgili öğretmenler (ve bazı durumlarda, öğretmenlerin talebi üzerine ve çalışma programının ötesinde EUAct personeli tarafından) tarafından yönetilen sınıf takipleri, öğrenciler için ulusal bir çevrimiçi yarışma ve bir bir dizi öğretmen eğitimi atölyesi. Öğretmen eğitimi, planlandığı gibi, pedagojik tasarımı AB ve İtalyan makamları tarafından desteklenen AB eğitimi için 2015-2017 ulusal pilot girişimine dayanan üç eş zamanlı merkezi olmayan çalıştaydan oluşuyordu. Bu girişim, eCampus tarafından, Teachero dell’Istruzione’nin (SOFIA) resmi platformunda tanıtılan ilk girişimdi. Yarışma, katılımcıların EUact politikası odağını derinlemesine incelemelerini gerektirdi ve ödül alan katılımcılar, AB konularında bilgili bilim adamlarının onlara üst düzey tanıtım seminerleri sunduğu Novedrate’deki (CO) eKampüs genel merkezinde AB konularıyla ilgili sunulan ilk yoğun yaz programına ücretsiz olarak katılabilirler. AB ile ilgili farklı disiplinlere. Başlangıçta çalışma programının uygulanmasına adanan dahili akademik seminer, kısa sürede Üniversite içinde AB çalışmalarının geliştirilmesi için etkili bir araç haline geldi: birçok bilimsel çalışma alanında AB ile ilgili disiplinler arası kolektif bir yayın projesini harekete geçirdi. Çok Düzeyli Entegrasyon ve Yönetişim süreçlerine ilişkin bir Araştırma Merkezinin gelişimini teşvik etti. Tüm EUAct faaliyetleri, faydalanmak ve daha fazla yaymak için takip girişimlerini teşvik etmeyi başardı.

Sürdürülebilirlik

vozol cilingir